Välkomstbrev till nyinflyttade

Ett utskick till våra nyinflyttade Hällmarkare.

Välkommen till BRF Hällmarken!

Vad kul att ni vill bo i vår förening! Hällmarken är en liten förening med 16 hushåll som grundades 2016. Därför finns det stor möjlighet att vara med och påverka föreningens utveckling som man själv vill.

I dagsläget hjälps vi mestadels åt med de göromål som uppstår på våra gemensamma ytor. Det innebär till exempel snöskottning, sandning och sopning. Det är också medlemmarnas gemensamma ansvar att sköta om den lekplats som finns på gården. 1-2 gånger per år anordnar styrelsen en städdag.

Föreningen har även en gemensam facebook-grupp ”brf hällmarken” som används som en anslagstavla.

Om ni har några frågor om föreningen, kontakta någon styrelsens medlemmar:

Evelinn Bivefors 072-290 51 55 evelliinnn@hotmail.com, 4D

Sekreterare

Joel Jonsson, bror.joel.jonsson@gmail.com  6B

Ordinarie ledamöter

Emma Rikberg, 6C
Monica Millestu Persson, 4A

Suppleanter

Daniel Arfvidsson, 4D
Eva Odenhall, 8C
Charlotte Rider, 8D

Vid frågor gällande interiör i lägenheten hänvisar vi till TB bostad eller produktleverantör. Se boendepärmen för leverantörsförteckning.

Vid frågor gällande föreningens ekonomi kontakta föreningens ekonomiska förvaltare Emvix förvaltning & Byggservice AB
info@emvix.se 018-34 77 90

Viktiga händelser: Varje år före juni månads utgång hålls föreningsstämma, då samtliga boende är välkomna att delta på mötet. Vid föreningsstämman väljs föreningens nya styrelse för nästkommande år, anmäl gärna intresse för att sitta med i styrelsen, vänd er då till någon av ledamöterna. Kallelse till föreningsstämma sker alltid tidigast fyra och senast två veckor före planerat möte via utdelning. Se föreningens stadgar för mer information.

Varmt välkommen till BRF Hällmarken!

/Styrelsen